Sunday, May 8, 2011

The Cigarette - To τσιγάρο

Το έργο αυτό το αφιερώνω στην μητέρα μου σήμερα που είναι η ημέρα της Μητέρας. Ένας αγαπητός ξάδελφος βρήκε και μου έστειλε μια παλιά φωτογραφία του πατέρα μου σε κάποια οικογενειακή εορτή το 1956. Ποτέ δεν την είχα δει στο παρελθόν... Η άμεση σκέψη μου ήταν να τον ζωγραφίσω. Ο τίτλος έχει να κάνει με την αγάπη του για το τσιγάρο... Ποτέ του δεν μου επέτρεψε να καπνίσω...
Σήμερα απο 'κει ψιλά που βρίσκεται σίγουρα θα του αρέσει...
Μου λείπει τόσο...


oil on stretched canvas (30x40x1cm)

This is my father almost 50 years ago. A cuisin send me the reference photo never seen before few days ago. It was a great surprise for me. My father smoke a lot and now he will smiling at the heavens looking this painting. He never allowed me to smoke... I missed him so much.


No comments:

Buy my Art from FineArtAmerica

Photography Prints

ArtistWebsites

Artist Websites